thepinklily

Direktlänk till inlägg 10 augusti 2014

är det inte de ena så...

Av Lilja - 10 augusti 2014 14:37

Känner att järnet äntligen börjar ha någon verkan, tröttheten börjar minska och yrseln likaså men vill bli minst dubbelt så bra innan jag kan börja "leva" normalt känns de som.
Hjärntrollen har börjat tystna/viska så de stör mig inte så mycket.

MEN nu kommer nästa käftsmäll, jag hade inga besvär med foglossning med River och inte haft några problem denna graviditeten förutom både 2011 och nu att de kan hugga till en smärta i bäckenet vid för häftig rörelse men de är som om nån hugger in en kniv å drar ut så är det över. Men nu för nån timme sen börja de göra ont i bäckenet å ljumsken hela tiden:/ släpper inte:( är ju inte olidlig smärta men ändå, får inte bli värre! Vår väl se de positivt, hellre denna smärtan än trötthet och yrsel:/

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lilja - 29 mars 2015 00:07

Idag var de så äntligen dax för det där provet jag bävat inför. Nervös, sovit 3 1/2 timme på natten satte jag mig där i bänken för att inleda ett kanske livsavgörande prov (som iof kan göras om ifall de krävs). Första delen var matematik och de kände...

Av Lilja - 3 februari 2015 09:35

I skrivande stund ligger en snart fyra månaders skrattandes, snackandes liten guldklimp bredvid mig. Min älskade lilla Troy, en av anledningarna till att jag andas, att jag går upp varje dag, en tredjedel av mitt hjärta. Just nu maler mycket tankar...

Av Lilja - 19 oktober 2014 11:40


Skriver sällan men behöver ventilera lite nu. I tisdes 14e oktober föddes vår andra lilla prins:) denna gång var de planerat snitt och vilken upplevelse!:) visst grät man under snittet, kräktes, fick små panik för de blev sånt tryck över bröstet. ...

Av Lilja - 7 augusti 2014 09:18

Man har ju hört mycket senaste tiden om nättroll, dessa puckade människor med för mycket fritid som skriver hemska/elaka/puckade kommentarer på nätet bara för att göra folk upprörda pch ledsna. Dessa troll lever även i min hjärna, inte för de har...

Av Lilja - 23 juli 2014 12:36

Finns inga ursäkter och förmodligen blir jag inte bättre den närmsta tiden på att blogga;) Går idag in i graviditetsvecka 28:) 12v kvar till BF, shit! Tiden går fort men ändå så sakta. Försöker räkna ut hur länge jag kan jobba, inte lätt att veta:...

Ovido - Quiz & Flashcards