thepinklily

Alla inlägg under februari 2014

Av Lilja - 26 februari 2014 11:26

Nu har de varit full rulle i badrummet i tre dagar:) idag är de rörmockarnas tur att leka:) River är facinerad av alla deras "leksaker" och vill hemskt gärna vara med. Vid frukost och lunch sitter han och traggar med dom vid bordet:)

Såhär ser de ut just nu, fått ny dörr idag, tror jag är kär!!

Av Lilja - 21 februari 2014 09:17

Jag kämpar! Å kämpar. Sockret har vunnit så många ggr så jag blir tokig å besviken på mig själv:(
Nu har jag börjat kämpa igen. Slöngde allt godis i måndes/tisdes. Var och handla igår och var nära att köpa kellogs crackers! Men usch nej inget sånt skit heller!

Jag har ändå syndat med kladdkaka och semla i veckan:( men bättre än godis (intalar jag mig) de blir hårdare å hårdare tag var dag. Ikväll tänkte jag dippa morötter!

Hade det inte varit för de jävla sockerberoendet så hafe jag vägt 55kg nu, istället står jag å stsmpar mellan 63.8-64.2:(

Har dessutom 5kg fett mer än jag borde vid denna vikten, minst:( musklerna är borta:/

Skärpning nu!

Ovido - Quiz & Flashcards