thepinklily

Alla inlägg under september 2013

Av Lilja - 24 september 2013 07:44

Har varit extremt dålig på att uppdatera.
Har fått mkt jobb:) står mitt i att vilja sälja och köpa hus. Just idag(och igår) är jag sjuk:( kännt de flera veckor men hoppades de kunde vänta ett par veckor med att bryta ut, minst!

Jag har inte gått ner så mycket den sista tiden. Sist jag uppdatera vägde jag 68.8 tror
jag det var. Idag väger jag 66.2:) så händer lite iaf. Snart har jag nått nästa mål om 20kg till min födelsedag 12nov;)

Glad jag satte upp så realistiska mål, klarat alla med råge. Tyvärr har jag ändå varit missnöjd med snabbheten i viktminskningen. Är väl rädslan av att inte lyckas gå ner allt. Men typ 2kg kvar till "normalvikt" och de borde ju inte vara omöjligt. Men har 10kg kvar tills jag är helt nöjd.

Nej nu måste jag äta frukost.

Ciao

Ovido - Quiz & Flashcards