thepinklily

Alla inlägg under augusti 2013

Av Lilja - 20 augusti 2013 16:42

Kass på att uppdatera som vanligt:/ gick upp 0.3hg förra veckan, var för jobbigt att uppdatera det. Denna vecka hsr jag gått ner 1.2kg så på två veckor har jag gått ner 0.9 Det är bättre än inget:) väger nu 68.8 så lite har jag nog inte vägt sen 5an 6an eller nått:/

Av Lilja - 5 augusti 2013 23:45

Ibland kan man göra förändring med små medel:) köpte nya klädslar till matstolarna.
Vita är gamla, mörkgråa nya;)

River har fått ny(begagnad) säng som han är mkt glad över:)

Sen en ego-bild bara för Johannes skull:)haha

Av Lilja - 3 augusti 2013 13:01


 

Äntligen uppdaterat viktlistan ordentligt=) lagom till det snart är dags att väga igen=)hehe

Ego

Av Lilja - 3 augusti 2013 09:34

Får slänga in några ego bilder när jag ändå håller på;)

Av Lilja - 3 augusti 2013 09:31

Igår tog jag årets första dopp i sjö:) kallt som tusan i början men sen var det riktigt skönt. River busa som vanligt, hoppa från bryggan till oss flera ggr. Sen vae Stoffe en bit ifrån då sprang han på bryggan så han var mellan oss, var precis jag hann fram så jag kunde fånga hans arm under vattnet:/ men han var lika glad för det:)

Tog en titt förbi stugan oxå, såg fint ut de dom gjorde förra helgen:)

Var inne i stan en stund(Karlskrona) är ju skärgårdsfest denba helgen och silken flopp! Men kul att komma ut och se lite människor:) och såklart Stoffes farmor.

Tänkte visa bild på mig i baddräkten igår. I alla år har jag badat med extra shorts på för att baddräkt och bikinitrosor hållts ut av feta magen så det blivit en lucka till...ja ni fattar(skrevet). Men nu kan jag bara ha baddräkt:) tyvärr blir jag ju inte bra på bilder andra tar men jaja:)


Ovido - Quiz & Flashcards