thepinklily

Alla inlägg under november 2013

Av Lilja - 19 november 2013 23:51

Ibland undrar jag om man kan stressa sig sjuk? Alltså fysiskt sjuk? Varit hemma igår och idag från inbokat jobb:( idag har febern slagit till me full kraft och huvudvärken ska vi inte prata om:/ har verkligen inte tid med detta, dels behöver jag jobba å tjäna pengar
och dels behöver jag packa inför flytten!

Legat pall hela dagen, orka inte ens hänga upp tvätten:( Stoffe tvinga i mig en treo när han kom hem från jobbet och den fick mig upp från soffan en stund så jag kunde fixa käk, undrar om de var av omtanke för mig eller för han var hungrig?;)haha

Får sån ångest över att ringa mig sjuk, är så rädd att de inte ska vilja ha mig mer. Snacka om press som vikarie. Men Stoffe säger att alla kan bli sjuka, förvisso helt sant men känner bara att kan inte allt då komma på en gång? Influensan(som e känns som jag har) och ordentlig kräksjuka och att River är sjuk samtidigt? Nu lät de hemskt men den ungen är ju sällan sjuk:/ inte en enda dag har han varit sjuk i höst så bara väntar på ett utbrott. Visst lite snorig men humöret på topp.

Av Lilja - 10 november 2013 16:56

Så mkt händer i mitt liv nu så jag glömmer helt bort bloggen. Mycket har hänt, både bra och dåliga saker. Jag har gått ner väldigt sakta nu, vägde 65.5kg i morse och alltså nått mitt 20kg mål som skulle vara uppnått till 12nov. Vi har köpt hus och sålt vårt:) vi har blivit gravid och fått missfall(fostret dog i vecka 8 men börja inte blöda förrän en vecka senare:( ).

Linn har fått sin efterlängtade Ebba så de kommer bli bebiskel en hel del:) om man bara inte jobba så mkt men hoppas kunna köra ner i veckan. Stoffe blev ju sjuk naturligtvis så ville inte riskera att smitta lilla hjärtat<3.

Så det som står på agendan närmsta tiden är massa jobb, nycklarna till huset 5e dec sen inflytt 12e dec. Lämna över vårt 30e dec:) pynta inför jul, köpa sista klapparna, måla i nya huset, fira jul. Sen ska de här med träning oxå komma igång, någongång.
Ja och nästa helg är de kalkonmiddag hos oss;)

Nej de e så mkt att göra så får logga ut nu.

Ovido - Quiz & Flashcards