thepinklily

Alla inlägg under juni 2013

Av Lilja - 18 juni 2013 12:56

Gått ner ytterligare 1kg denna veckan så nu väger jag 74,4 och har totalt gått ner 11,6kg på 9veckor

Av Lilja - 17 juni 2013 20:34







Jag vet det är jäkligt längesedan jag uppdatera bloggen:/ jag som tänkte uppdatera varje tisdag minst om min vikt. Ska försöka bättra mig.


Mycket har hänt de senaste veckorna, jag börjar må väldigt mycket bättre. Fortsatt problem när jag glömmer bort att äta sakta:/ men jag får skylla mig själv. Annars mår jag mycket bättre nu, känner mig helt normal=)haha(som om jag någonsin varit det) och lyckligare.


Det har var jättemycket med skolan den sista tiden, därav min dåliga uppdatering. Kämpat in i det sista för att få så bra betyg som möjligt och jag får väl säga att jag är nöjd=) resultatet blev tre A, tre B och ett skavande C. Men jämför man när jag gick ut gymnasiet med nio IG och max två VG och resten G så får jag väl säga att jag är jävligt duktig=).


Det har sett mörkt ut på jobbsidan=( sökt köksbiträdes jobb i tre olika kommuner och inte hört något alls från någon av dem, mycket märkligt att ingen ens hör av sig att tjänsterna är tillsatta. Så jag la de lite på hyllan nu över sommaren, men så kommer samtalet=) samtalet en arbetslös/mammaledig bara drömmer om och jag får jobba ett par veckor i sommar=)


Nu blev de många smilyesar men hur som helst, skolan gick bra, vikten går bra, jag mår bra och jobb har jag fått(om än bara timvikarie) så jag är sjukt nöjd med livet just nu. Har ett par veckor semester med min underbara lilla familj först och jag ska NJUTA=)


 

Tänkte jag fick lägga in min statistik trotts att den uppdateras imorgon  




  




Ovido - Quiz & Flashcards