thepinklily

Alla inlägg under juli 2014

Av Lilja - 23 juli 2014 12:36

Finns inga ursäkter och förmodligen blir jag inte bättre den närmsta tiden på att blogga;)

Går idag in i graviditetsvecka 28:) 12v kvar till BF, shit! Tiden går fort men ändå så sakta. Försöker räkna ut hur länge jag kan jobba, inte lätt att veta:/ ska skola in River på nya förskolan de två första veckorna i september sen är de bara 1mån kvar. Tills dess varvar vi semester med jobb:)

De som upptar mest av mina tankar denna grav är förlossningen. Bebisen ska ju ut på ett eller annat sätt och de e skitsvårt att veta vad jag vill:( varför kan de inte vara enkelt?

Förövrigt mår jag väl bra, har väldigt lågt blodvärde osv men de hade jag med Riber oxå under samma period. Försöker få upp det, om 4v vet jag om de lyckats då nya prover ska tas.
Annars mår jag toppen, har så svårt att föreställa mig de som har foglossning och andra besvär.

Visst de hugger till ibland men går ju över direkt, kramp i vaden får jag när jag sträcker mig dumt i sömne men de går med över hyffsat fort. Det enda som gör denna grav liiite värre än med River är sammandragningar. De blir oftare tycker jag och håller i sig länge:/ fick de första redan i v12:/ men som sagt kunde varit mycket värre:)

På tisdag ska vi få se vårt lilla hjärta igen:) önskar så att River fick följa med för han hade gillat att se bebisen på tvn. Han pratar om bebisen hela tiden och magen:) vill känna och prata med sin lillebror?

Ovido - Quiz & Flashcards