thepinklily

Alla inlägg under februari 2010

Av Lilja - 28 februari 2010 22:41

Jajemensan imorgon är dagen då vi på riktigt blir husägare, får nyckel och skickar pengar till säljaren. Det där med att skicka pengar kunde man ju skippat=)haha men är nödvändigt ont.

Här ser ut som fan, en miljon lådor ändå känns de som här är grejer överallt, sånt man inte vet var man ska packa lixom=)


Nu ska vi iallafall lägga oss, jag ska kolla igenom sidorna till provet innan de blir sussa kudden=)


Kommer bli svårt att uppdatera nu eftersom vi inte har internet i huset, gick inte att beställa innan man flyttat, fan vad irriterande, så tar det 4-5veckor innan det är inkopplat, hur fan kan man behandla sina kunder så?

Hur som helst, får blogga när jag har tillgång till internet, vilket inte blir så ofta.


Kisses and hugs from the pink lily

Av Lilja - 28 februari 2010 11:38

Ja detta är sista dagen vi bor i lägenheten=))

Imorgon flyttar vi faaaan vad skönt det ska bli att slippa detta skitet alltså!!

Svårt att få tvättstugetid och ett jävla liv varje fredag och lördag, killar (även tjejer) som pissar på garageuppfarten så de luktar stark urin varje måndag*ÖRK* Slippa alla tjejer som skriker som om dom bli mördade varje fre-lör, slippa killarna som bråkar och slår sönder flaskor! Så jävla moget alltså!!

Vet inte hur många ggr jag funderat på att köpa ett flak ägg och bara kasta ägg för ägg ner på alla jävla fjortisar som är ute å festar varje jävla helg.


Missförstå mig rätt, klart man ska få vara ute och ha roligt, men man behöver inte supa sig så jävla full så man inte vet var man har röven, eller skrika som en jävla scary moviefjolla när man ser någon man känner. Var inne på dansställena och ha roligt å stå inte ute och förpesta grannarnas tillvaro och försök till sömn.


Uteställena i sig stör inte, hör typ aldrig musik från dom(förutom banken, som ofta kan ha utespelning).


Nej nu har jag gnällt klart=))) Imorgon flyttar vi så nästa helg slipper jag puckona!


Kisses and hugs from the pink lily

Av Lilja - 27 februari 2010 21:24

Så jädrans ont i huvet=((

Har väl druckit för lite idag.

Idag har vi iaf fått packat lite till, tvättat, dammsugit.

Nu har vi sett melodifestivalen. Kristoffers favvis gick vidare och min favvis gick vidare=)) Så de va bra.


Nu ska vi se wallander nr:21 tror jag det är.


Kisses and hugs from the pink lily

Av Lilja - 26 februari 2010 19:21

Äntligen är den här, sista helgen innan vi flyttar till huset=)

Fasiken vad vi längtat, när vi skrev på för tre månader sedan kändes det som en evighet innan vi skulle flytta, men nu är vi äntligen framme vid målet=)

Vi ska snart gå och hyra film och ha en myskväll, imorgon är det packning, packning, tvättning som gäller för hela slanten=)


Just nu är jag lycklig=) Känns härligt.


Kisses and hugs from the pink lily

Av Lilja - 25 februari 2010 19:15

Ja snart e jag nog medvetslös alltså, förstår inte hur här kan vara så mycket grejer när jag packat som fan. Störigt.


Ont i huvet har jag och känner mig konstig i kroppen, men vill få packat lite till idag så man slipper så mycket i helgen.


Imorgon ska jag till arbetsförmedlingen, är lite nerövs men inte så farligt. Försöker att inte måla fan på väggen. Är bara så rädd för att jag inte ska klara jobba och börja må skit dåligt igen. Och att tänka på det och vara rädd för att jag ska må dåligt gör att jag mår dåligt=(( Snacka om ond cirkel, varför behandlar man sig själv så illa?


Nej nu har jag tagit liten pause, dricka lite vatten och fortsätta packa.


Kisses and hugs from the pink lily

Av Lilja - 24 februari 2010 19:04

Här är mycket grejer kvar, men vet inte hur jag ska packa, kan man slänga ner allting i lådor och skriva blandat? haha.


Var en tjej här idag och kolla på lägenheten, hon vill verkligen ha den, så hoppas vi kan bli av med den tidigare, så vi slipper så hög dubbelhyra. Trist att ha en lägenhet stående bara när man flyttat, och de gör att man drar ut som fan på flytten, bättre att ha lite mer tidspress så blir man klar=))


Ska ringa Abitare imorgon och prata om de praktiska. Är tydligen dom som äger fastigheten nu=)hihi jag hänger inte alls med i ägarbytena.


Kristoffer är på ett sammanträde, så trist hemma utan han. Och jajaja han är bara iväg några timmar, men jag saknar honom ändå!!=)) Älskar ju min framtida man=)


Kisses and hugs from the pink lily.

Av Lilja - 23 februari 2010 22:19

Ja idag blev inte allt gjort som jag ville, varit och handlat.

Lagade sen mat, thaitorsk med nudlar.

Men sen har de mest blivit slappat=(.


Har iaf börjat packa lite nu en låda klar, tänkte ta ett par lådor till innan jag ska lägga mig, så imorgon MÅSTE det bli plugg!! Jag har iaf öppnat boken;)haha


Kisses and hugs from the pink lily

Av Lilja - 23 februari 2010 11:49

Ja idag måste jag få tummarna ur röven.

Ska åka å handla, finns lite som behövs till flytten, städprodukter bland annat för att städa lägenheten.

Sen ska jag plugga och städa/packa idag hade jag tänkt.


Så det får nog bli ÖB dom e billigast på kemikalier=) Ska nog till Maxi också och köpa grönsaker.


Nej nu kommer nog snart älsklingen hem på lunchen ska klä på mig innan han kommer=) Visa att jag e dutti=)(översatt duktig)


Kisses and hugs from the pink lily

Ovido - Quiz & Flashcards