thepinklily

Alla inlägg under mars 2012

Av Lilja - 17 mars 2012 14:15

Längesen jag uppdatera nu, har inte haft tid. Att vara två personer, ha ett eget relativt stort hus, ha en liten bebis(om än fruktansvärt snäll och duktig), arrangera ett dop och rensa,sortera och slänga från ett hus som inte är vårt det tar enormt på krafterna, för att inte tala om hur jävla tråkigt det är att inte få njuta av första tiden med sin son!. Så denna helgen njuter vi rejält bara vi tre.


I torsdes hyrde vi en lastbil(vilket var jäkligt skoj att köra) och körde typ 50-60 säckar med skit till tippen, även en jävla massa gamla glasburkar, typ 10 plasthinkar i olika storlekar, en säng, några trasiga stolar m.m bara jag och Stoffe, ibland önskar man att man kunde få någon hjälp. Kändes som vi slängde MASSOR ändå är hela huset fullt med saker(möbler), allting är iaf sorterat nu typ, så är bara massa gamla kemikalier, färgburkar, porslin och möbler kvar. Var ska man göra av allt? Ska ju klart försöka sälja så mycket som möjligt, är ju inte våra grejer eller våra pengar de handlar om. Men de e så jäkla mycket med att när nån vill komma och köpa måste vi köra 6-7mil för att sälja, det gäller ju att alla kan komma samtidigt, de blir ju väldigt enkelt??


Sen vem ska hjälpa till? Stoffe och hans bror är närmast anhörig och hans bror bor ju i Stockholm=(

Nej jag börjar verkligen bli deprimerad, känner fan inte man hinner med någonting, vårt hus e så jävla stökigt för vi fan aldrig är hemma, eller ja är vi hemma orkar vi inte med vårt eget direk, är glad man hinner tvätta och laga mat sen vill vi ge River resten.


Igår var besiktningsman i huset och då kunde vi iaf ha River med oss=) Jag kela och snacka lite skit med lilleman medans Stoffe följde med runt på besiktningen, gick toppen. River snacka satan emellanåt, han var rätt nyfiken på vem den där gubben var som kom och snacka med oss=)

Tycker samtidigt det är jobbigt att ha River med när vi håller på i huset, inte för att han är gnällig eller så utan för att jag inte vet var man kan lägga han, svårt att asa med en massa grejer ner till honom så igår fick vi byta till sittdelen på vagnen så han slipper ligga ner, skoj att ligga ner flera timmar lixom=( Det gick verkligen kanon, han satt där så fint och bra och går ju att fälla helt så han sussa också utan problem=)


Nästa vecka slipper vi iaf allt som har med huset att göra=) Nu är allt förberett för visning så där lyfter vi inte ett finger=) sen blir de inte göra så mycket förren det är sålt tror jag, då blir de sälja,rensa och slänga det som är kvar beställa städhjälp och sen är de över=) Förhoppningsvis innan sommaren. Så nästa vecka är det familjemys på väldigt hög nivå=) Ullared, dejt nere i Malmö och ensammys som gäller=) Hoppas River tycker Ullared är lika roligt som sin mamma=)haha


Nej nu har jag spytt lite gala, eller ja typ 10% av all skit jag vill få ur mig=) men man kan inte skriva allt.

Nu är det dax att byta tvätten=) får passa på innan River och Stoffe vaknar=) de vilar så sött i soffan mina pojkar 



Kisses and hugs from the pink lily

Ovido - Quiz & Flashcards